شکایت مشتری

صدای مشتری

مشتری گرامی خواهشمند است در راستای تحقق رضایت شما فرم زیر زا پر کرده و تا پایان فرآیند صدای مشتری شکیبا باشید.

    (تلفن همراه)الزامی

    سریرلیکاپیل مش

    منشور حقوق مشتریان پخش پارت

    مشتری پخش پارت حق دارد تا گرفتن جواب شفاف و قانع کننده فرآیند صدای مشتری را پیگیری نماید.

    مشتری پخش پارت حق دارد در استفاده از خدمات مشاوره رایگان متوجه شود چه کالا و خصوصیاتی را در صورت خرید دریافت خواهد کرد.

    مشتری پخش پارت حق دارد در فرآیند مشاوره بداند چه ضمانتها و شرایط ضمانتی در پشتیبانی محصولات قرارداد.

    مشتری پخش پارت حق دارد بداند که نیاز های او و به چه شکل با استفاده از محصول برآورده خواهد شد.

    مشتری پخش پارت حق دارد که وجوه تمایز محصول ما را با بقیه کالاهای مشابه بداند.

    مشتری پخش پارت حق دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن به خدمات و کالای خریداری شده دسترسی پیدا نماید.

    مشتری پخش پارت حق دارد در تمام ایام هفته از ما خدمات پشتیبانی حضوری و از راه دور دریافت نماید.

    مشتری پخش پارت حق دارد به آسانی از کیفیت کالا ، حمل و بسته بندی ما انتقاد و شکایت کند.

    مشتری پخش پارت حق دارد بر اساس نیاز و سلیقه خود،نوع کالا و نحوه حمل و بسته بندی را انتخاب نماید .

    مشتری پخش پارت حق دارد نسبت به تاخیر در ارایه خدمات مشاوره ، حمل کالا و پاسخگویی کارشناسان به وی اعتراض و پاسخ سریع ، صادقانه و کارساز را از کارشناس فروش دریافت نماید.

    مشتری پخش پارت حق دارد بتواند با مدیریت تمام سطوح در تماس باشد.

    مشتری پخش پارت حق دارد تا در مورد خدمات ارایه شده به وی نظر خود را ابراز نماید.

    همچنین بخوانید:

    چنانچه در کاربرد و بهره برداری از محصولات ما مشکلی دارید لطفاً از ظریق فرآیند مشاوره پیگیر درخواست خود باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی نیاز شما خواهند بود.

    مشاوره و برآورد هزینه

    بیشتر بدانیم:

    hm trading

    صدای مشتری